بهترین چراغ استخری

معرفی بهترین برند چراغ استخری

این چراغ به دلیل کاربرد فراوانی که در صنعت ساختمان سازی و استخر دارد، توسط تولید کنندگان زیادی طراحی و ساخته می‌شوند. همراه ما باشید تا به معرفی چند برند معتبر و شرح ویژگی محصولاتشان می‌پردازیم.

چراغ استخری مازی نور

صنایع روشنایی مازی نور با بیش از 35 سال سابقه در زمینه تولید چراغ‌های روکار، توکار فعالیت می‌کند. چراغ استخری مازی نور در مدل‌های مختلف گرد، مربع، خطی، ضد آب، ضد غبار تولید می‌شود که در استخر‌های روباز سرپوشیده، حیاط منازل و ویلا‌ها کاربرد دارد. چراغ استخری مازی نور کمک می‌کند فضای استخر شما جلوه خاصی پیدا کرده و زیبا‌تر شود. از قیمت محصولات این برند اطلاعات درستی در دست نیست.

مزایا معایب
تضمین کیفیت عدم ارائه خدمات پس از فروش
قیمت مناسب عدم دسترسی به لیست محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی ( برای خرید محصولات این برند در سایت فروشگاه مازی نور جستجو کنید)
   

چراغ استخری شعاع

چراغ‌های تولید شده توسط برند شعاع در آکواریوم‌ها، آب نما‌ها و استخر‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه این محصولات از استیل، آلومینیوم، پلاستیک و… بوده و از درجه حفاظتی بالایی برخوردارند. رنگ بندی بدنه چراغ استخری شعاع متنوع بوده و در رنگ‌های طلایی، سفید، مشکی، خاکستری و نقره‌ای تولید و عرضه می‌شود. در حال حاضر بازه قیمتی محصولات این برند بین 2 تا 12 میلیون تومان است.

مزایا معایب
تنوع بالای محصولات چراغ استخری شعاع به دلیل نوسانات موجود در بازار قیمت ثابتی ندارد
پخش نور یکنواخت به محیط با بالا رفتن شدت نوردهی چراغ، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد

چراغ استخری تهران کیت

چراغ‌های برند تهران کیت در مدل‌های روکار و توکار به فروش می‌رسد. این چراغ‌ها دارای باتری قابل شارژ بوده و امکان روشن کردن آن‌ها با استفاده از انرژی خورشیدی وجود دارد. به این نکته توجه کنید که میزان روشنایی این چراغ‌ها کمتر از لامپ 110 وات است. در بین انواع چراغ استخری این برند، مدل روکار لاینی تولید شده و به فروش می‌رسد. قیمت مدل‌های مختلف چراغ استخری تهران کیت در محدوده 100 هزار تومان تا 3 میلیون تومان متغیر است.

مزایا معایب
تنوع بالای محصولات روکار و توکار دارای گارانتی تعویض برای برخی محصولات امکان مشاهده و خرید محصولات ایران در دیجی کالا و فروشگاه‌های مشابه وجود ندارد

چراغ استخری هایوارد

از ویژگی‌های بارز چراغ‌های هایوارد می‌توان به دوام و طول عمر بالای آن‌ها اشاره کرد به طوری که تا چند سال نیاز به تعویض و سرویس نخواهند داشت.  تمامی محصولات برند هایوارد دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.

مزایا معایب
امکان خرید اقساطی و 7 روز ضمانت بازگشت کالا عدم دسترسی آسان به محصولات جهت ارزیابی قیمت

چراغ استخری لدمن

چراغ استخری برند لدمن بدنه مقاومی در برابر نفوذ آب دارد. چراغ های استیل توکار این برند بادوام بوده به طوری که مناسب استفاده در محیط‌های شور و اسیدی هستند. میزان روشنایی بالا، پاور پر قدرت و مصرف برق کمتر، از بارز ترین ویژگی‌های برند لدمن محسوب می‌شود. قیمت محصولات لدمن

مزایا معایب
دارای 2 سال گارانتی تعویض عدم ارائه خدمات پس از فروش
دسترسی آسان به محصولات قیمت بالای محصولات برند لدمن در مقایسه با انواع مشابه

چراغ استخری مانی نور

چراغ استخری این برند در درجه حفاظت IP_68 طراحی شده‌اند که امکان نفوذ آب به داخل لامپ وجود ندارد. مدل‌های توکار و روکار محصولات مانی نور ضمانت نامه رسمی دارند. شرکت تولیدی مانی نور لامپ‌هایی در ابعاد و وات های مختلف به بازار عرضه می‌کند.

چراغ استخری ارتقا صنعت

در تولید لامپ استخری ارتقا صنعت استاندارد‌های لازم رعایت شده است. بدنه چراغ استخری از جنس آلومینیوم بوده و روکش استیل دارد که سبب می‌شود در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم باشد و تغییر رنگ ندهد. از ویژگی محصولات ارتقا صنعت می‌توان به مصرف انرژی پایین، راندمان بالا و عدم استفاده از نور مادون قرمز و بنفش اشاره کرد. این چراغ‌ها با برق شهری کار می‌کند و در نورپردازی ساختمان‌های بلند کاربرد دارد.

مزایا معایب
دارای 2 سال ضمانت تعویض و 5 سال خدمات پس از فروش قیمت مناسب در مقایسه محصولات مشابه عدم دسترسی به محصولات برند ارتقا صنعت در سایت دیجی کالا

چراغ استخری مگاپول

با استفاده از چراغ استخری مگاپول می‌‌توانید فضای داخل و محوطه اطراف استخرتان را به بهترین شکل نورپردازی کنید. برند مگاپول در دو سایز 5، 15 و 25 وات اقدام به تولید چراغ استخری کرده است. این چراغ‌ها دارای بدنه استیل با مقاومت بالا بوده و در قسمت رویه آن‌ها از رزین پلی اورتان استفاده شده است.

مزایا معایب
دارای رویه نشکن
نصب سریع و آسان
عدم دسترسی آسان به قیمت محصولات
   

 

 

چراغ استخری ایمکس

شرکت ایمکس در دهه 1980 (دهه پنجاه و 60 شمسی) در زمینه تولید لوازم استخری شروع به کار کرده است. محصولات دکوراتیو ایمکس کم مصرف، طول عمر و میزان روشنایی بالایی دارد. از کاربرد‌های تولیدات برند ایمکس می‌توان در چشمه‌های آب معدنی، استخر‌ها، سونا‌ها، پارک‌های آبی، آبنما‌ها و آکواریوم‌های عمومی اشاره کرد. بدنه این چراغ‌ها از جنس رزین بوده و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. عمر مفید چراغ استخری ایمکس به 25 هزار ساعت می‌رسد و در صورت سوختن یا خاموش شدن تعدادی از لامپ‌های داخل چراغ، همچنان به فضای اطراف خود نور می‌تاباند. تمامی محصولات ایمکس دارای 1 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش هستند. قیمت چراغ‌های ایمکس از 300 هزار تا 7 میلیون تومان متغیر است.

چراغ استخری مهتاب نور

از ویژگی‌های این برند می‌توان به قابلیت نصب در دیوار بتنی و رزینی با پایه مخصوص اشاره کرد. این محصول طوری طراحی شده که امکان تغییر 8 رنگ مختلف به صورت اتوماتیک را فراهم می‌کند. تمامی چراغ‌های استخری این برند با درجه حفاظت IP_68 تولید شده‌اند و میزان ولتاژ آن‌ها بین 12 تا 24 ولت است.

مزایا معایب
دارای 1 سال گارانتی تعمیر و خدمات پس از فروش
کیفیت بالا
عدم دسترسی به محصولات در فروشگاه دیجی کالا
عدم دسترسی به قیمت محصولات

چراغ استخری ستاره آبی

این شرکت اقدام به تولید لامپ ضد آب، ضد ضربه، واتر پروف، LED ضد آب، چراغ دفنی، پروژکتور، لامپ ضد انفجار و سرما کرده است. چراغ استخری ستاره آبی در حوضچه‌ها، فواره‌ها، آبنما‌ها و همچنین داخل استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایا معایب
تنوع بالای محصولات
دارای 2 سال گارانتی تعویض
عدم دسترسی آسان به قیمت محصولات

 

چراغ استخری طلوع نور پایا

میزان ولتاژ ورودی چراغ استخری طلوع نور پایا 12 ولت است و طول عمر بالایی دارد. این چراغ 50 هزار ساعت قابلیت مصرف دارد و در مدت زمان استفاده از آن شاهد ضعف نوردهی و افت کیفیت نخواهید بود.  از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بدنه آلومینیومی آن اشاره کرد که مانع از جذب گرما می‌شود. قیمت چراغ‌های استخری طولع نور پایا در محدود 500 تا 2 میلیون تومان متغیر است.

مزایا معایب
دارای 3 سال ضمانت تعویض و خدمات پس از فروش
دارای کیفیت و درجه حفاظتی استاندارد
عدم دسترسی به کلیه محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی

چراغ استخری شهاب نور

برند شهاب نور اقدام به تولید چراغ استخری روکار پایه دار (مخصوص آبنما) و روکار فلت کرده است. میزان ولتاژ ورودی این چراغ بین 12 تا 24 ولت است که قابلیت تغییر توان با بزرگ شدن فضا وجود دارد. چراغ‌های استخری شهاب نور قابلیت استفاده در بیرون از آب را ندارند چرا که آب سیستم خنک کنندگی آن‌ها محسوب می‌شود.

مزایا معایب
کیفیت بالا
میزان مصرف برق پایین
برای اطلاع از قیمت محصولات، به واسطه تماس با شماره تماس درج شده در سایت وجود دارد

چراغ استخری گلنور

برند گلنور چراغ‌های دفنی با طول عمر 70 هزار ساعت طراحی کرده است که مصرف انرژی کم و قیمتی مقرون به صرفه دارد. بدنه مقاوم و ضد ضربه  این محصول در میزان فروش آن تاثیر مثبت داشته است.

مزایا معایب
دارای 5 سال گارانتی برای چراغ‌های LED محیط‌های داخلی و خارجی عدم دسترسی آسان به محصولات شرکت

در هنگام خرید چراغ استخری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

دقت به موارد اشاره شده زیر به شما کمک می‌کند چراغ استخری را متناسب با نیازتان خریداری کنید.

توجه به نحوه نصب چراغ

نصب چراغ های توکار به زیرسازی و اقدامات خاصی نیاز دارد که از لحاظ ظاهری جلوه خاصی به فضای شما می‌بخشد. اما چراغ ‌های روکار و تخت سریع‌تر نصب شده و به صرفه‌تر است.

ضد آب و ضد غبار بودن

مهم‌ترین ویژگی چراغ استخری ضد آب بودن آن است که محصولات استاندارد با عبارت IP_86 مشخص می‌شود. عدد 8 به معنای عایق در برابر رطوبت و عدد6  محافظ در مقابل ریزگرد‌ها است. این ارقام استاندارد توسط کمیته بین المللی الکتروتکنیک تعیین شده است.

خرید جنس با کیفیت

انتخاب چراغ‌ با بدنه ضد زنگ در دوام و ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد. پس اگر می‌خواهید این چراغ را در محیط مرطوبی مثل کف استخر نصب کنید، از این نکته غافل نشوید.

قیمت چراغ استخری

قیمت محصولات روشنایی به فاکتور‌هایی چون نوع، برند، کیفیت، شعاع نور و… بستگی دارد. به دلیل تنوع زیاد چراغ استخری، نمی‌توان محدوده قیمتی برای این محصول تعیین کرد. اما برای اطلاع از قیمت می‌توانید محصولات با کیفیت از برند‌های معتبر که در این صفحه معرفی کردیم را در سایت‌ها و فروشگاه‌ها جستجو کنید.

چراغ های استخری چه میزان برقی مصرف می‌کنند؟

این چراغ‌ها با ولتاژ استاندارد 12 تا 24 ولت کار می‌کنند چرا که میزان برق مصرفی لوازم الکتریکی و الکترونیکی خارج از این محدوده مجاز نیست. این محصولات دارای ولتاژ کمی هستند چرا که برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی، در هنگام سیم کشی آن‌ها از ترانس استفاده می‌کنند.

آر جی بی چیست

منظور از RGB (مولتی کالر) در چراغ استخری امکان استفاده از رنگ‌های مختلف به دلخواه شماست.

آیا چراغ استخری قابلیت نصب روی پله را دارد؟

معمولا در هنگام داخل شدن به استخر نمی‌توانیم پله‌ها را به راحتی ببینیم و امکان سر خوردن و افتادن وجود دارد. پس برای ایمنی بیشتر می‌توان این چراغ‌ها را روی پله‌ها نصب کرد تا میزان عمق استخر قابل مشاهده باشد.

جمع بندی

در این صفحه از وب سایت سماسازان به معرفی برند‌های معتبر چراغ استخری پرداختیم. در ادامه نیز نکات مهم قبل از خرید را بررسی کردیم تا با داشتن اطلاعات کافی بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید. چنانچه سوال، پیشنهاد و یا انتقادی در این زمینه دارید، با ما در میان بگذارید.

  • مدیریت
  • می 10, 2019
  • 153 بازدید

یک دیدگاه برای “معرفی بهترین برند چراغ استخری”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!