برندهای معروف لوستر ایرانی و خارجی

برندهای معروف لوستر ایرانی و خارجی

مدل لوستر، هدف از به‌کارگیری لوستر، شدت نور، رنگ نور، کیفیت قطعات، دکوراسیون خانه از جمله مواردی است که افراد برای خرید لوستر به آن توجه می‌کنند. در کنار این‌ها یکی از مهمترین نکاتی که به آن توجه می‌شود، انواع برندهای لوستر است. برخی ترجیح می‌دهند، لوستر خود را از برندهای معروف لوستر تهیه کنند و برای برخی هم ایرانی بودن یا خارجی بودن برندهای لوستر مهم است.

برای مثال تعدادی از خریدان ترجیح می‌دهند تنها از بین بهترین برندهای لوستر خارجی خرید خود را انجام دهند، اما برای برخی ایرانی و خارجی بودن مهم نیست. برخی در بررسی برندهای لوستر دقت بالایی به خرج می‌دهند و برخی ترجیح می‌دهند از بین برندهای معروف لوستر خرید خود را انجام دهند. در ادامه سعی می‌کنیم به بررسی انواع برندهای لوستر بپردازیم و برندهای معروف لوستر که بیش از بقیه شناخته شده هستند یا بهترین برندهای لوستر خارجی و بهترین برندهای لوستر ایرانی و دلایل برتری آن‌ها را نیز برایتان بگوییم.

لوستر چشمه نور

یکی از برندهای لوستر ایرانی چشمه نور است که حتی برای کسانی که با دنیای لوستر آشنایی ندارند، نیز آشناست. چشمه نور یکی از بهترین برندهای معروف لوستر ایرانی است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده است که در شعارهای این برند رضایت مشتریان، آسانی و راحتی دسترسی به محصول و بهینه‌سازی مصرف و افزایش توان رقابتی تاکید فراوان شده است.

از جمله دلایلی که چشمه نور را به یکی از بهترین برندهای لوستر ایرانی تبدیل کرده است ساده‌سازی فرایند خرید محصول است که بدین منظور، از گروهی از کارشناسان برای راهنمای مشتری بهره می‌گیرد. این برند معروف لوستر، امکان انتخاب مناسب با توجه به بودجه، دکوراسیون و سلیقه مخاطب فراهم می‌کند و همچنین موفق به کسب امتیاز کیفیت CE اروپا در ارائه محصولات باکیفیت نیز شده است.

چشمه نور به تولید مدل‌های مختلفی از لوستر مانند؛ لوستر سلطنتی، انواع لوستر مدرن و لوسترهای کریستال گرفته تا آویز سقفی و چراغ‌های تزئینی می‌پردازد.

لوستر سقفی چشمه نور

لوستر مهدی (انصاری)

لوستر مهدی از دیگر برندهای معروف لوستر ایران است که قدمت بسیار بالایی دارد. این برند یکی از قدیمی‌ترین برندهای معروف لوستر است که از دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. محمد جواد و جعفر انصاری، موسسین برند لوستر مهدی هستند.

از ویژگی‌های این برند که آن‌را به یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای لوستر ایرانی تبدیل کرده است، می‌توان به دست‌ساز بودن محصولات آن اشاره کرد. لوسترهای کلاسیک مهدی به روش ریخته‌گری که بیش از ۲۵۰۰سال در ایران قدمت دارند، ایجاد می‌شوند و بر روی کلیه محصولات آن قلم زنی می‌شود.

استفاده از موادی با کیفیت بین‌المللی، استفاده از آلیاژ برنج در محصولات کلاسیک و پوشش آن‌ها با عیار ۹ سوئیس، از دیگر ویژگی‌های این برند معروف لوستر است. تولید بیش از ۷۰ درصد محصولات توسط دستان هنرمندان ایرانی بر ارزش و قیمت آن اضافه می‌کند. تولید محصول سفارشی نیز از دیگر ویژگی‌های این برند لوستر است.

فروشگاه لوستر مهدی انصاری

ایران لوستر

ایران لوستر نیز یکی دیگر از برندهای معروف لوستر در ایران است که به رقم قدمت کمتر آن در مقایسه با دیگر برندهای معروف لوستر، به خوبی در بین مردم جا افتاده است. فعالیت برند ایران لوستر از دهه ۸۰ در زمینه تولید لوستر کلاسیک آغاز شد و در ادامه، تولید لوستر مدرن را نیز در برنامه‌های خود قرار داد. ایران لوستر علاوه بر تولید لوستر ایرانی، به واردات برندهای لوستر وارداتی نیز اقدام کرده و بیش از ۴ هزار مدل محصول متنوع دارد.

از ویژگی‌های برند ایران لوستر که آن را در بین برندهای معروف لوستر ایرانی قرار داده، تنوع بسیار گسترده تولید و فروش لوستر در انواع مدل‌ها و همچنین همراهی کارشناسان در انتخاب لوستر با توجه به سطح بودجه و دکوراسیون مورد نظر برای مشتریان است. از ویژگی‌های ایران لوستر که آن را در گروه بهترین برندهای لوستر ایرانی قرار داده، تنوع قیمت‌های محصولات است؛ چرا که با حداقل هزینه نیز امکان خرید از این برند وجود دارد، هرچند قمیت‌های چند میلیونی نیز دور از انتظار نیست.

  • مدیریت
  • می 10, 2019
  • 153 بازدید

یک دیدگاه برای “برندهای معروف لوستر ایرانی و خارجی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!